Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ...

Από το ΕΘΝΟΣ
 
Κόλαση βασανιστηρίων στα χέρια του αφεντικού του καταγγέλλει ο 29χρονος Αιγύπτιος που βρέθηκε την Κυριακή το πρωί αλυσοδεμένος στην περιοχή Αμπελάκια της Σαλαμίνας. Οπως λέει, η σφικτή αλυσίδα στον λαιμό του, που χρειάστηκε η Πυροσβεστική για να βγει, ήταν μόνο μία από τις πολλές κακουχίες στις οποίες τον υπέβαλαν ο φούρναρης, ο γιος του και οι φίλοι του...
Τέσσερα άτομα κατηγορούνται για την υπόθεση, από τα οποία ο Ελληνας εργοδότης και ο Αλβανός υπήκοος σε βαθμό κακουργήματος. Οι τρεις -πέραν του Αλβανού που πήρε προθεσμία να απολογηθεί- αφέθηκαν χθες ελεύθεροι, ύστερα από την κατάθεσή τους στον ανακριτή.
Αντίθετα, στο κρατητήριο της Διεύθυνσης Αλλοδαπών εξακολουθεί να κρατείται ο Αιγύπτιος, θύμα της πρωτοφανούς βίας, ο οποίος κινδυνεύει να απελαθεί επειδή δεν διαθέτει νομιμοποιητικά έγγραφα! Εκτός από τα προβλήματα στην υγεία και τη νομιμοποίησή του, ο 29χρονος έχει να αντιμετωπίσει και τα μέλη της Χρυσής Αυγής που προκλητικά συγκεντρώνονται έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά υποστηρίζοντας τους βασανιστές του.
Ο Αιγύπτιος βρίσκεται δύο χρόνια στην Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο εργαζόταν στον συγκεκριμένο φούρνο στα Αμπελάκια. Με εμφανή τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπο, ο 29χρονος Ουαλίντ περιέγραψε τα μαρτύρια που έζησε το Σάββατο στη Σαλαμίνα.
Το χρονικό
«Το πρωί του Σαββάτου, όταν τελείωσα τη δουλειά μου, ήθελα να φύγω. Στο μαγαζί ήταν το αφεντικό και ο γιος του. Μου είπαν να περιμένω να πληρωθώ, γιατί ήδη μου χρωστούσαν δύο μήνες» διηγήθηκε στον πρόεδρο της Ενωσης Μουσουλμάνων Ελλάδας Ναΐμ Ελγαντούρ, ο οποίος έχει επίσης αιγυπτιακή καταγωγή.
«Ενώ περίμενα να πληρωθώ, ξαφνικά το αφεντικό μου άρχισε να με χτυπάει. Το ίδιο και ο γιος του. Σε αυτούς προστέθηκε και ένας φίλος τους, που έτυχε να περνάει απέξω» είπε ο 29χρονος.
«Οι συμπατριώτες μου από τη Σαλαμίνα μού είχαν εμπιστευτεί τα χρήματά τους, τα οποία κρατούσα πάντα πάνω μου, σε μια μπανάνα που είχα στη μέση μου. Και αυτό το ήξερε το αφεντικό μου, που μου ζήτησε τα λεφτά» συνέχισε ο Ουαλίντ. «Εγώ του είπα ότι από αυτά τα λεφτά λίγα ήταν δικά μου και ότι δεν μπορούσα να του τα δώσω. Και το ήξερε αυτό. Και τότε, μου αρπάξανε την τσάντα, με δέσανε με αλυσίδα στο σώμα και με πετάξανε σε ένα φορτηγό, με το οποίο με πήγαν στο σπίτι του ιδιοκτήτη του φούρνου».
«Με έδεσαν σαν ζώο και με πέταξαν στον στάβλο»
Εφιαλτικές στιγμές πέρασε στον στάβλο του ιδιοκτήτη του αρτοποιείου. «Με πήγαν στο σπίτι του, όπου έχει και στάβλο για άλογα, γουρούνια και άλλα ζώα. Μου δέσανε την αλυσίδα με λουκέτο στον λαιμό. Την άλλη άκρη τη δέσανε με έναν χαλκά αλόγου. Και άρχισαν να με χτυπάνε με κλωτσιές και γκλομπ. Απειλούσαν ότι θα με βιάσουν. Τότε εγώ, έπεσα στα πόδια τους και τα φιλούσα για να μην το κάνουν. ''Καλύτερα να με σφάξετε'', τους είπα», διηγείται ο Ουαλίντ.
Στην «παρέα των βασανιστών», που είχε στήσει ένα γλέντι με κρασιά και φαγητά την ώρα που χτυπούσαν τον Αιγύπτιο, προστέθηκε και ένας Αλβανός, φίλος του φούρναρη. Σε αυτόν άκουσε να λένε ότι «ο Ουαλίντ μάς έκλεψε 150 ευρώ και κάνουμε πάρτι».
Ακολούθησαν μαρτυρικές στιγμές, με τους τέσσερις να μεθούν και να τον βασανίζουν. Οταν οι ώρες πέρασαν, ο φούρναρης έπρεπε να ανοίξει το μαγαζί του. Εφυγε μαζί με τους άλλους, αλλά του υποσχέθηκε ότι όταν θα γύριζε από το αρτοποιείο «θα τον αποτελείωνε», όπως κατέθεσε ο Ουαλίντ.
«Οταν έμεινα μόνος στον στάβλο, τα ποντίκια έκαναν πάρτι», διηγείται με τρόμο ο Αιγύπτιος. «Χτυπώντας με τα πόδια μου κάποιες πέτρες, κατάλαβα ότι μια πέτρα κουνιόταν. Με αυτήν έσπασα τον χαλκά και απελευθερώθηκα. Με πολύ κόπο κατάφερα να βγω στον κεντρικό δρόμο των Αμπελακίων, όπου με βρήκαν λιπόθυμο», λέει.
«Χρειάστηκε η Πυροσβεστική για να μπορέσει να βγει η αλυσίδα από τον λαιμό του παιδιού», δηλώνει συγκλονισμένος στο «Εθνος» ο πρόεδρος της Ενωσης Μουσουλμάνων Ελλάδας, Ναΐμ Ελγαντούρ. «Ζητάμε την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων. Η ατιμωρησία και η ανοχή στη βία δίνουν το θράσος σε όλους τους διεστραμμένους να βγάζουν όλο τους το μίσος σε εργαζόμενους ανθρώπους. Ελληνες και ξένοι, μαζί πρέπει να ενωθούμε εναντίον τέτοιων φαινομένων», καταλήγει.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: